Opening hours mon-fr:
from 8:00 to 16:30, dinner 12:00 to 12:30
Saturday, Sunday - closed
Home page » Products » Cable safety fence (CSF)

Cable safety fence (CSF)

Inquire the prices

To apply

ROAD SAFETY FENCE FROM JSC “ALEKSINSTROYKONSTUKCIJA”

Уровень удерживающей способности, кДж Марка участка ограждения Высота ограждения, м Шаг стоек, м Динамический прогиб, м Рабочая ширина, м Метод установки Вес п.м, кг
У3/250 23ДО/У3(250)-П-0,9-3,0-1,35(1,45)-ГЗГ 0.9 3 1.35 1.45 Гильза забивная в грунт 15.74
У3/250 23ДО/У3(250)-П-0,9-3,0-1,35(1,45)-ГЗ 0.9 3 1.35 1.45 Гильза забивная в капитальную дорожную одежду 11.43
У3/250 23ДО/У3(250)-П-0,9-3,0-1,35(1,45)-ГБ 0.9 3 1.35 1.45 Гильза бетонируемая 11.43
У3/250 23ДО/У3(250)-П-1,0-3,0-1,41(1,51)-ГЗГ 1 3 1.41 1.51 Гильза забивная в грунт 16.02
У3/250 23ДО/У3(250)-П-1,0-3,0-1,41(1,51)-ГЗ 1 3 1.41 1.51 Гильза забивная в капитальную дорожную одежду 11.71
У3/250 23ДО/У3(250)-П-1,0-3,0-1,41(1,51)-ГБ 1 3 1.41 1.51 Гильза бетонируемая 11.71
У3/250 23ДО/У3(250)-П-1,1-3,0-1,3(1,4)-ГЗГ 1.1 3 1.3 1.4 Гильза забивная в грунт 16.31
У3/250 23ДО/У3(250)-П-1,1-3,0-1,3(1,4)-ГЗ 1.1 3 1.3 1.4 Гильза забивная в капитальную дорожную одежду 11.99
У4/300 23ДО/У4(300)-П-1,0-3,0-1,53(1,63)-ГЗ 1 3 1.53 1.63 Гильза забивная в капитальную дорожную одежду 11.71
У4/300 23ДО/У4(300)-П-1,1-3,0-1,5(1,6)-ГЗ 1.1 3 1.5 1.6 Гильза забивная в капитальную дорожную одежду 11.99
У4/300 23ДО/У4(300)-П-1,1-3,0-1,5(1,6)-ГЗГ 1.1 3 1.5 1.6 Гильза забивная в грунт 16.30
У4/300 23ДО/У4(300)-П-1,0-2,0-1,26(1,36)-ГБ 1 2 1.26 1.36 Гильза бетонируемая 15.08
У4/300 23ДО/У4(300)-П-1,0-2,0-1,26(1,36)-ГЗ 1 2 1.26 1.36 Гильза забивная в капитальную дорожную одежду 15.08
У4/300 23ДО/У4(300)-П-1,0-2,0-1,26(1,36)-ГЗГ 1 2 1.26 1.36 Гильза забивная в грунт 21.50
У4/300 23ДО/У4(300)-П-1,0-3,0-1,53(1,63)-ГБ 1 3 1.53 1.63 Гильза бетонируемая 11.71
У4/300 23ДО/У4(300)-П-0,9-3,0-1,44(1,54)-ГБ 0.9 3 1.44 1.54 Гильза бетонируемая 11.43
У4/300 23ДО/У4(300)-П-1,0-3,0-1,53(1,63)-ГЗГ 1 3 1.53 1.63 Гильза забивная в грунт 16.02
У4/300 23ДО/У4(300)-П-0,9-2,0-1,23(1,33)-ГБ 0.9 2 1.23 1.33 Гильза бетонируемая 14.65
У4/300 23ДО/У4(300)-П-0,9-2,0-1,23(1,33)-ГЗ 0.9 2 1.23 1.33 Гильза забивная в капитальную дорожную одежду 14.65
У4/300 23ДО/У4(300)-П-0,9-2,0-1,23(1,33)-ГЗГ 0.9 2 1.23 1.33 Гильза забивная в грунт 21.07
У4/300 23ДО/У4(300)-П-1,1-2,0-1,3(1,4)-ГЗГ 1.1 2 1.23 1.3 Гильза забивная в грунт 21.93
У4/300 23ДО/У4(300)-П-0,9-3,0-1,44(1,54)-ГЗ 0.9 3 1.44 1.54 Гильза забивная в капитальную дорожную одежду 11.43
У4/300 23ДО/У4(300)-П-0,9-3,0-1,44(1,54)-ГЗГ 0.9 3 1.44 1.54 Гильза забивная в грунт 15.74
У4/300 23ДО/У4(300)-П-1,1-3,0-1,5(1,6)-ГБ 1.1 3 1.5 1.6 Гильза бетонируемая 11.99
У4/300 23МД/У4(300)-П-1,1-2,0-1,3(1,4) 1.1 2 1.3 1.4 Установка на закладную деталь ЗД 12.63
У4/300 23МД/У4(300)-П-1,1-2,0-1,3(1,4) 1.1 2 1.3 1.4 Установка на закладную деталь ЗД 12.63
У4/300 23МД/У4(300)-П-1,1-3,0-1,5(1,6) 1.1 3 1.5 1.6 Установка на закладную деталь ЗД 10.15
У4/300 23МД/У4(300)-П-1,0-2,0-1,26(1,36) 1 2 1.26 1.36 Установка на закладную деталь ЗД 12.38
У4/300 23МД/У4(300)-П-1,0-3,0-1,53(1,63) 1 3 1.53 1.63 Установка на закладную деталь ЗД 9.98
У4/300 23МД/У4(300)-П-0,9-2,0-1,23(1,33) 0.9 2 1.23 1.33 Установка на закладную деталь ЗД 12.22
У4/300 23ДД/У4(300)-П-1,1-2,0-1,3(1,4)-ГБ 1.1 2 1.3 1.4 Гильза бетонируемая 15.51
У4/300 23ДД/У4(300)-П-1,1-2,0-1,3(1,4)-ГЗ 1.1 2 1.3 1.4 Гильза забивная в капитальную дорожную одежду 15.51
У4/300 23ДД/У4(300)-П-1,1-3,0-1,5(1,6)-ГБ 1.1 3 1.5 1.6 Гильза бетонируемая 11.99
У4/300 23ДД/У4(300)-П-1,1-3,0-1,5(1,6)-ГЗ 1.1 3 1.5 1.6 Гильза забивная в капитальную дорожную одежду 11.99
У4/300 23ДД/У4(300)-П-1,1-3,0-1,5(1,6)-ГЗГ 1.1 3 1.5 1.6 Гильза забивная в грунт 16.30
У4/300 23ДД/У4(300)-П-1,0-2,0-1,26(1,36)-ГЗГ 1 2 1.26 1.36 Гильза забивная в грунт 21.50
У4/300 23ДД/У4(300)-П-1,0-3,0-1,53(1,63)-ГЗ 1 3 1.53 1.63 Гильза забивная в капитальную дорожную одежду 11.71
У4/300 23ДД/У4(300)-П-1,0-3,0-1,53(1,63)-ГЗГ 1 3 1.53 1.63 Гильза забивная в грунт 16.02
У4/300 23ДД/У4(300)-П-0,9-2,0-1,23(1,33)-ГЗ 0.9 2 1.23 1.33 Гильза забивная в капитальную дорожную одежду 14.65
У4/300 23ДД/У4(300)-П-0,9-2,0-1,23(1,33)-ГЗГ 0.9 2 1.23 1.33 Гильза забивная в грунт 21.07
У4/300 23ДД/У4(300)-П-0,9-3,0-1,44(1,54)-ГЗ 0.9 3 1.44 1.54 Гильза забивная в капитальную дорожную одежду 11.43
У4/300 23ДД/У4(300)-П-0,9-3,0-1,44(1,54)-ГЗГ 0.9 3 1.44 1.54 Гильза забивная в грунт 15.74
У4/300 23ДО/У4(300)-П-1,1-2,0-1,3(1,4)-ГЗ 1.1 2 1.3 1.4 Гильза забивная в капитальную дорожную одежду 15.51

TESTING OF CABLE SAFETY FENCE

Under the Government Program on Traffic Safety Increasing our enterprise started production engineering of a new product – Cable Safety Fence (CSF).

In November 2014 full scale tests of a road section provided with Cable Safety Fence were conducted successfully at the testing area of the Central researchand development automobileand engine institute (NAMI). In the end of February 2015, by the results of these tests, JSC “Aleksinstroykonstukcija” is finishing preparation for production and starting serial production of Cable Safety Fence (CSF) with degree of impact severity Yu3-250 kilojoule and Yu4-300 kilojoule.

IMPORTANT CHARACTERISTICS OF CABLE SAFETY FENCE

Cable Safety Fence is an effective structure increasing traffic safety, it passed multiple tests. It is used actively in USA and European countries for many years, in Russia the first trials were started in 2012. The practice has proved that installation of cable safety fences at dangerous sections of roads enables to reduce the number of crashes with drastic consequences It is achieved due to high degree of impact severity.

High static tensile load capacity of the cable safety fence is important. It enables to stop a car driving at high speed. When cable is damaged it can be easily replaced. The structure is provided with zinc coating therefore they will be safely protected against corrosion. It enables not to loss strength for many years and there fore not to replace elements frequently. Production of cable safety fences takes more and more attention. Such solution is more reliable and safe then the traditional barriers by many parameters, moreover, it is cost-effective.



DISTINCTIVE FEATURES

In contrast to the traditional road barriers the Cable Safety Fence (CSF) has some advantages:

Submit your application

I agree with the rules for the processing of personal data set in the privacy policy

Copyright 2019. Алексинстройконструкция

Share:

Создание и продвижение сайта